השארת הודעה מהירה

    למה לבחור בקמין חשמלי?

    ללא עצים לחימום

    כדי לייצר חום הקמינים החשמליים לא זקוקים לבולי עץ. קמין המבוסס על עץ מייצר לכלוך, ודורש אחסון עבור בולי העץ. עם הקמין החשמלי לא נדרשת תחזוקה מתמדת ולא צריך לדאוג למלאי של בולי עץ לכל העונה. הקמין החשמלי נוח וחסכוני יותר

    יעילות

    בכל הקמינים החשמליים משולבת טכנולוגייתLED הצורכת פחות אנרגיה מנורות ליבון רגילות. תוחלת החיים של מנורת LED היא כ- 50,000 שעות ולא כוללת כספית, ובכך מסייעת בהפחתת פליטת גזי חממה. כמו כן, תפוקת החום היא 90% פחות מנורות ליבון רגילות הנורות נשארות קרות למגע.

    איכות האוויר

    בניגוד קמין גז, קמינים חשמליים לא מפרישים עשן או אדים, ועובדה זו מסייעת לשמור על איכות האוויר בתוך החלל המחומם, ובכך לשמור על בריאות המשתמשים.

    חימום מקומי לחסכון בעלויות

    באמצעות קמין חשמלי ניתן לחמם בקלות וביעילות אזורים מקומיים. אופציית החימום המקומי מאפשרת לשמור על טמפרטורה נמוכה יותר בבית ולחמם רק אזור נבחר וכך לחסוך בעלויות החשמל. לעומתם קמין עץ או גז פועלים אחרת ובשונה מקמין המחמם חימום מקומי עלויות השימוש גבוהות מאוד.

    safety בטיחות

    הקמין החשמלי מציע אופציית כיבוי אוטומטי, שבה ניתן להגדיר טיימר לכיבוי בין 30 דקות עד 9 שעות. ניתן לכוון את הטיימר ולהרגיש חופשי מדאגה לכיבוי שכן ברגע שיושלם מחזור זמן שהוגדר, היחידה כולה תכבה. הטיימר מוריד בצורה משמעותית את הסיכון לשריפה הנובעת מהתחממות יתר של החלקים האלקטרונים. הקמין נשאר קר למגע, ובכך פוסל את הסיכון לפציעות וכוויות.

    סגנון ואוירה

    קמינים חשמליים יכולים להיות מופעלים עם או בלי חימום, ומאפשרים ליהנות מהאווירה של אש עדינה לאורך כל השנה. לקמין יש 125 אופציות שונות לתצוגה, כך שעם כל כך הרבה סגנונות ניתן לבחור משהו שהולך עם האוירה המתאימה ולשקף את הסגנון האישי.

    קל לשימוש

    אח מובנה לא ניתן לשינוי במיקום, למעט אם מבצעים שיפוץ. לעומתו, אח חשמלי בשידה ניתן לניוד באופן חופשי שכן כל אחד מהסוגים מתחבר לחשמל עם שקע רגיל. גם כאשר הקמין לא בשימוש, הוא מהווה ריהוט/תכשיט המשתלב בכל חדר.

    מעוניינים בקמין חשמלי מעוצב ונוח לשימוש?

      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים